Zasady wykorzystania wizerunku, głosu oraz wypowiedzi
- Niniejsze Zasady wykorzystania wizerunku, głosu oraz wypowiedzi stanowią integralną część Regulaminu korzystania z Serwisu Internetowego oraz warunków sprzedaży Produktów i świadczenia Usług dostępnych w Serwisie Internetowym („Regulamin”) i mają zastosowanie do Usług świadczonych przez Sprzedawcę, a polegających na spotkaniach lub wydarzeniach, w których oprócz Sprzedawcy i Użytkownika jednocześnie biorą udział jeszcze inne osoby w charakterze Użytkowników.
- Wszystkie wyrazy pisane w niniejszym dokumencie z dużej litery, a w nim niezdefiniowane mają znaczenie nadane im w Regulaminie.
- Niezależnie od postanowień Regulaminu dotyczących Ochrony Danych Osobowych, Sprzedawca oświadcza, a Użytkownik wyraża zgodę na to, że przebieg spotkań i wydarzeń, o których mowa w pkt 1. będzie rejestrowany w formie nagrania audio, audiowizualnego oraz/lub zdjęć, a tak stworzone utwory będą lub będą mogły być wykorzystywane do celów emisji w środkach masowego przekazu (telewizja, radio, Internet, prasa, itp.) lub dla celów dokumentacji, promocji, reklamy Sprzedawcy, jak również samego spotkania lub wydarzenia.
- Użytkownik upoważnia Sprzedawcę do wykorzystania swojego wizerunku oraz/lub głosu i wypowiedzi (jeżeli Użytkownik takowych udzieli w trakcie dyskusji oraz/lub do kamery) oraz rozpowszechniania ich jako elementów ww. utworów do celów wymienionych w pkt 3 powyżej, i niniejszym udziela niewyłącznej i nieodpłatnej zgody, bez ograniczeń czasowych oraz terytorialnych na ich wykorzystanie przez Sprzedawcę na następujących polach eksploatacji utworów:
- wytwarzania i reprodukowania techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową, światłoczułą, audiowizualną, optyczną, komputerową;
- wprowadzania do pamięci komputera i sieci multimedialnych;
- zwielokrotniania i utrwalania utworu lub jego fragmentów (lub jakichkolwiek jego elementów) przy użyciu techniki cyfrowej i analogowej na wszelkich nośnikach elektronicznych i analogowych;
- w zakresie obrotu – bezpośredniego lub pośredniego wprowadzania do obrotu przy użyciu wszelkich dostępnych sposobów, technik i nośników oraz we wszystkich dostępnych kanałach dystrybucji, w tym również:
- drogą przeniesienia własności, użyczenia, najmu lub dzierżawy oraz udostępniania oryginału albo egzemplarza na podstawie innych stosunków prawnych;
- jako składnika działalności dowolnych podmiotów, ich know-how lub przedmiotów własności intelektualnej lub przemysłowej, jak też przy oferowaniu lub sprzedaży dowolnych wyrobów i usług, jak też w ramach wszelkich akcji informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych, jak też we wszelkich materiałach ofertowych, handlowych lub promocyjnych dowolnych podmiotów, a także przy użyciu dowolnych technologii i nośników opisanych w punkcie a. powyżej, w dowolnej działalności;
- nadawania i reemitowania za pomocą wizji przewodowej lub bezprzewodowej przez stację naziemną lub drogą satelitarną, drogą emisji telewizyjnej lub radiowej (również w sieci kablowej i telewizji kodowanej) wraz z prawem do retransmisji w ramach platform cyfrowych oraz/lub w sieciach kablowych, nadawanie internetowe, równoczesne integralne nadawanie (reemitowanie) przez dowolną organizację radiową lub telewizyjną;
- publiczne wystawianie, wyświetlanie, odtwarzanie, a także wszelkie inne wykorzystanie w każdej formie eksploatacji, w szczególności na pokazach otwartych i zamkniętych, biletowanych i niebiletowanych;
- publicznego udostępniania utworu jego części lub fragmentów (lub jakichkolwiek jego elementów) w taki sposób, by każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym przy użyciu dowolnych technik;
- wykorzystania w filmach i innych utworach audiowizualnych i multimedialnych;
- przekazania utworu kontrahentom, z prawem do korzystania przez tych kontrahentów z treści utworu, w tym do udzielania licencji z prawem do udzielania sublicencji
- wszelkie formy tłumaczenia wypowiedzi;
- w zakresie tworzenia, korzystania, rozporządzania i rozpowszechniania dzieł zależnych wobec utworów zrealizowanych przy wykorzystaniu wizerunku oraz/lub wypowiedzi– zgoda i upoważnienie obejmują korzystanie z nich na polach eksploatacji określonych wyżej w podpunktach a-j.