Powyżej link do nagrania, które jest na YouTube. Poniżej zaś transkrypcja.
- Wielki problem przez wielkie „P”, tymczasem można poszukać zamiast problemów – rozwiązań.
- Nie musisz poświęcać dwóch godzin na to, żeby pójść do optyka, aby ocenił czy okulary się da naprawić, czy nie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie z pytaniem i propozycją rozwiązania. A. Jeśli się da naprawić – to o której możesz przyjść, aby zostało naprawione od ręki? W jakich godzinach technik pracuje? B. Jeśli się nie da - czy mogą zamówić tę część i przyjdziesz wtedy, kiedy już będzie zamówiona. Okazuje się, że bardzo dobrze zrobione zdjęcia i ładnie opisany mail z propozycją działań i z pytaniem, jakie procedury należy zrealizować, co ja, jako klient muszę zrobić, abyście moją tą usługę zrealizowali w czasie rzeczywistym podczas mojej nieobecności? Okazuje się, że piękne pytanie, pokora, czynią cuda. Za chwilę telefon, odpowiedź – „Proszę przyjść za 3 dni, oprawki zamówione wymienimy pani w ciągu 30 minut”.
- Można?
- Można, trzeba tylko chcieć i poprosić.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wiedzieć więcej?
Dlaczego właśnie Ty powinieneś otrzymać prezent - Voucher na Inspirujące Rozmowy?
Napisz i weź udział w Biznesowym Spotkaniu Rozwojowym