Dla pracowników i menedżerów.
232 prawdziwe opisane problemy, takie, z którymi mierzą się na co dzień menedżerowie i pracownicy różnych branż, różnych szczebli decyzyjnych.
Aby uczyć się na cudzych błędach, aby dowiedzieć się co robić i w jaki sposób, czego unikać i dlaczego. Co eliminować ze swojego życia, gdy jest trudem, który uniemożliwia osiąganie celów a nie trudem, który należy przepracować.
Moi Drodzy, 232 Epizody to prawie po jednym na każdy pracujący dzień w roku. Macie tu 400 stron, twarda okładka, wstążeczka dzięki której możemy mieć zakładkę i rozpocząć czytanie tam gdzie skończyliśmy.
Pięknie wydana.
Gdzie można z niej skorzystać, gdzie można ją kupić?
Oczywiście u mnie, na mojej stronie www.MarlenaSkiba.com.pl/sklep.
Ale skoncentrujmy się na merytoryce. Bo to, że jest ładnie wydana, jest też ważne, ale najważniejsza jest merytoryka.
Zatem co ona zawiera?
To co doskonale o mnie wiecie:
Zadbaj o detal, drobny element i zobaczysz jak niepostrzeżenie osiągasz wyżyny sukcesu.
Wspomniałam że tu są 232 Epizody, prawdziwe problemy z którymi mierzą się menedżerowie.
Skąd o nich wiem?
Z codziennej pracy z tymi ludźmi. Książka ta jest bardzo dobra dla każdego szczebla decyzyjnego, bez względu na to jaką pozycję w firmie piastujesz, przyda się Tobie bardzo.
Jeśli masz ogromną wiedzę – przypomni Ci wiele rzeczy, ale też pokaże punkt widzenia innych osób, całkiem inne spostrzeżenia dzięki tym Epizodom dotrą do Ciebie i będziesz umiał/a wyciągać wnioski.
Niedawno rozmawiałam z jakąś osobą i wspominam, że jej usługi są bardzo ważne, bo uwiarygadniają klienta, a ona mówi ”Marlena bardzo ci dziękuję że mi o tym przypomniałaś, przecież zawsze to wiedziałam a zapomniałam”, a jest szefową zarządzającą dużą firmą.
Dzięki tej książce, która liczy 400 stron możesz sobie pozaznaczać ważne rzeczy, poprzyklejać różne fistaszki, elementy, które będą wskazywały który Epizod trzeba przywołać w pierwszej kolejności, który w kolejnej.
Pozwólcie, że przeczytam Wam kilka tytułów Epizodów aby zobrazować Wam, czego możecie spodziewać się w środku:
📒 Emocje w pracy - jak sobie z nimi radzić?
📒 Człowiekiem się jest, a szefem się bywa.
📒 Co z tą krytyką? Udzielać jej czy nie udzielać?
📒 Gdy nie wierzysz w to co robisz, czy też osiągniesz sukces?
📒 Smerf maruda w zespole - jak sobie z nim poradzić?
📒 Roszczeniowy klient - jak z nim rozmawiać?
📒 Co lepiej powiedzieć „Wszystko zależy od państwa” czy też „Wszystko zależy od tego co państwo zaproponujecie”?
📒 Pomijanie ścieżki służbowej przez przełożonych czy to jest dobre działanie?
📒 Gdy cele dostajesz zbyt późno.
📒 Kiedy warto upomnieć się o swoje pieniądze?
📒 Komunikacja międzyludzka. Co zrobić, aby się dogadać? Aby się zrozumieć?
📒 Co byś zrobił/a na moim miejscu? Wykreśl to pytanie ze swojego słownika.
Przeczytałam Wam dosłownie kilka tytułów Epizodów a jest ich aż 232, zatem macie z czego korzystać, 400 stron
![]() |
Jeśli obserwujecie mnie w mediach społecznościowych, słuchacie mnie na YouTube, to wiecie jakiego rodzaju wiedzą się dzielę. Tu znajdziecie nowe przykłady, całkiem nowe informacje.
Charakteryzuje tę książkę to, że napisana jest językiem prostym, nie prostackim, prostym, łatwym w przyswojeniu, w zrozumieniu, a dzięki temu, że zawiera różnorodną stylistykę i różnorodną długość Epizodów, czyta się ją jak ciekawą beletrystykę.
Pierwsi czytelnicy powiedzieli, że dzięki temu że wymieszałam tematykę, po zakończeniu jednego Epizodu nie mogli się doczekać, kiedy rozpoczną kolejny, zastanawiając się - co tym razem wzięłam na tapet.
Tak, mamy zatem różnorodne długości:
Czyli jeśli w książce mówię:
to bądźcie pewni, że one będą ze sobą wymieszane.
Ale też długość ich będzie różnorodna. Zatem skacząc po tematach, po wątkach, uatrakcyjniam czytanie tej książki i naprawdę, jak twierdzą czytelnicy, czyta się ją jak beletrystykę i co podkreśla wielu z nich, zawiłe tematy przedstawiam w bardzo prosty sposób.
A teraz przywołując to, co pierwsi czytelnicy powiedzieli w skrócie:
💬 „Każdy z tych Epizodów wnosi coś do mojego życia zawodowego i mi je ułatwia, dosłownie każdy. To jest niesłychane”, napisała dyrektor marketingu.
💬 „Zwraca pani uwagę na bardzo ważne rzeczy, otwiera nam pani oczy, bardzo ciekawie się czyta, bo książka zawiera dużo konkretnych przykładów, bardzo wartościowy materiał”, to powiedział wiceprezes spółki.
💬 „Bardzo mi się podoba, że są to krótkie i treściwe odcinki, w punkt, bez lania wody”, menedżer N-1.
💬 „Bardzo wciągająca, niecierpliwie czeka się na kolejną historię, zastanawiając się co tym razem weźmie pani na tapet. Gratuluję klarowności przekazu i dziękuję”. Prezes firmy. Tak wygląda czwarta okładka.
Zatem moi drodzy, tytuł: Mistrzowie Skuteczności. Problemy w pracy? Zobacz jak możesz je rozwiązać, zagadnienia z dziedziny rozwoju zawodowego i osobistego dla pracowników i menedżerów, czyli dla wszystkich szczebli decyzyjnych.
Częstujcie się, będziecie mogli unikać problemów bazując na cudzym doświadczeniu, czyli uczmy się na cudzych błędach.
Czerp, korzystaj 👇
![]() |
Książa ta pomoże Ci skutecznie w wielu obszarach, takich jak:
ale także
Obserwuj mnie w mediach społecznościowych, bądź moim subskrybentem na YouTube, co jakiś czas będę organizować spotkania zamknięte, podczas których będziemy czytać fragmenty tej książki. A dla tych, którzy już książkę przeczytali, będę organizować spotkania aby omawiać zagadnienia.
A jeśli chcesz przejżeć cały pakiet moich usług i produktów, które przygotowałam, zapraszam: www.marlenaskiba.com.pl/sklep
Masz jakiekolwiek pytanie, lub chcesz porozmawiać?
10% rabatu - na kurs on-line "Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?" Zakładka - Sklep
W miejsce Kod rabatowy - wpisz "10%"