Dlaczego to jest błąd? Ponieważ jeśli zgadzamy się przypominać, to znaczy, że akceptujemy brak odpowiedzialności naszych ludzi.
Każdy zatrudniony pracownik jest dorosły, prawda? Podejmuje się wykonywania jakichś zadań, zatem nie tylko musi mieć ku temu kompetencje, ale także całą masę innych cech, w tym odpowiedzialność.
Jeśli jesteście przełożonymi to wiecie przecież, że sukcesy Waszych pracowników oznaczają Wasze sukcesy, prawda?
Na większości spotkań mentoringowych menedżerowie pytają mnie: "Co mogę zrobić, abym nie musiał/a przypominać? Co zrobić, abym nie musiał/a się ciągle upominać?"
Jeśli ciągle przypominasz, ciągle się upominasz to znaczy, że tak nauczyłeś/aś nauczyłaś swoich ludzi. Nie muszą się starać bo wiedzą, że i tak nad tym czuwasz i w razie czego im przypomnisz.
Albo nawet za nich zrobisz.
A gdy przypominasz - To jesteś przełożonym swoich ludzi czy ich asystentem?
No właśnie ...
Masz swoje zadania i swoje odpowiedzialności, to się nimi zajmij. A Twoi ludzie niech zajmą się tym, co do nich należy.
ale kiedy będą mogli to zrobic?
Gdy zadzniesz nimi skutecznie zarządzać.
Zacznij więc wdrażać dobre, skuteczne, mądre, przemyślane:
a zapomnisz o przypominaniu.
Jeśi ten wątek Cię interesuje, i chcesz wreszcie przestać przypominać, zarówno swoim podwładnym jak też kolegom z innych działów, sięgnij po blisko dwugodzinny materiał wideo, w którym pokazuję, jak to zrobić. Zawiera on 100% praktycznej wiedzy, którą przygotowałam i przekazuję osobiście.
Poniżej masz link, gdzie możesz zobaczyć przykładowe fragmenty dwóch innyh kursów, obrazujące, w jaki sposób przekazuję wiedzę 👉
Masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości i chcesz ze mną porozmawiać?
10% rabatu - na kurs on-line "Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?" Zakładka - Sklep
W miejsce Kod rabatowy - wpisz "10%"