Jeśli wolicie słuchać – zapraszam do wysłuchania poniższego podcastu.
Jeśli wolicie czytać, poniżej znajduje się niniejszy podcast w wersji „do czytania”
- W firmie jak w domu. Pracownika czasem też trzeba pogłaskać.
- Tak, pochwalić. Są szefowie, którzy mówią: jeśli Cię nie krytykuję, to znaczy, że robisz dobrze, nie mam pretensji, to znaczy, że jestem zadowolony. To trochę za mało. Każdy z nas jest próżny, lubi być pochwalony. Pamiętajmy: znajdujmy powody, aby pracowników pochwalić, nawet za drobiazgi. Pamiętajmy, że jeśli zwracamy uwagę pracownikowi, to tylko w cztery oczy. Jeśli chwalimy, nawet za drobiazgi, to najlepiej publicznie. Bo to jest bardzo miłe i lepiej pracownik to przyjmuje.
- Nie odwrotnie.
- Absolutnie nie.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wiedzieć więcej?
Dlaczego właśnie Ty powinieneś otrzymać prezent - Voucher na Inspirujące Rozmowy?
Napisz i weź udział w Biznesowym Spotkaniu Rozwojowym