Jeśli wolicie słuchać – zapraszam do wysłuchania poniższego podcastu.
Jeśli wolicie czytać, poniżej znajduje się niniejszy podcast w wersji „do czytania”
- Czy dobry manager, to zajęty manager, który nie ma kompletnie na nic czasu? Ciągle wisi na tym telefonie, ciągle gdzieś w rozjazdach, wyjazdach, nie ma czasu wolnego.
- Nie, dlatego że jeśli tylko jest na spotkaniach i tylko wisi na telefonie, to nie ma czasu myśleć strategicznie o zadaniach, które mu podlegają. Bardzo często zajętość wynika z tego faktu, że ma bardzo dużo zadań, ale też z tego, że niestety pozwala sobie delegować w górę, czyli wykonuje bardzo dużo zadań za swoich podwładnych. A nie to jest celem. On ma wspomóc, być, wesprzeć, ale nie wyręczać pracowników.
- Czyli dobry zwyczaj: nie wyręczaj się innymi, ale też nie wyręczaj innych w ich zadaniach.
- Ale też nie daj się wyręczać.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wiedzieć więcej?
Dlaczego właśnie Ty powinieneś otrzymać prezent - Voucher na Inspirujące Rozmowy?
Napisz i weź udział w Biznesowym Spotkaniu Rozwojowym