Jeśli wolicie słuchać – zapraszam do wysłuchania poniższego podcastu.
Jeśli wolicie czytać, poniżej znajduje się niniejszy podcast w wersji „do czytania”
- Myślę, że każdy w życiu, w pracy, lubi, kiedy chwali się go. Jak to się ma do biznesu? O tym już teraz Marlena Skiba.
- Zbierajmy te dobre informacje, kolekcjonujmy je. Zazwyczaj koncentrujemy się na negatywach, jeśli zatem słyszymy od klientów pozytywne informacje, pochwalenie, uwypuklenie czegoś dobrego zarówno od strony produktu, usługi, czy pracowników: kolekcjonujmy, zbierajmy, dopytujmy. Posegmentujmy, za co nas klienci chwalą i wykorzystujmy to w negocjacjach być może, jako przewagę konkurencyjną. Mój klient doceniany jest na przykład przez swoich odbiorców za to, że w przypadku, gdy jego pracownicy są bardzo dociążeni, kierowcy mojego klienta pomagają pracownikom w rozładunku towaru. No rewelacyjna sprawa: nie muszą, ale chcą. W związku z tym mój klient stwierdził, że tego typu usługę będzie oferował swoim stałym klientom, bo warto. Zatem wykorzystajmy po prostu swoje wszystkie fajne rzeczy, za które klienci nas chwalą, gdyż jeśli chociaż jeden klient nas za coś pochwali, to na pewno jest pewien procent innych klientów, dla których to też jest bardzo ważne.
- I z pewnością też to potwierdzono. To ja jestem ciekawa za co na przykład nasi słuchacze chcieliby nas tu i teraz pochwalić. No właśnie, zawsze na fanpage’u Radia Kolor na Facebooku możecie to zrobić. Czekamy na wasze recenzje i opinie.
Zainteresował Cię temat? Chcesz wiedzieć więcej?
Dlaczego właśnie Ty powinieneś otrzymać prezent - Voucher na Inspirujące Rozmowy?
Napisz i weź udział w Biznesowym Spotkaniu Rozwojowym