autor: Marlena Skiba - Dyrektor Zarządzający www.uslugidoradcze.com.pl
Jasne, że tak. Udowodniło to już wiele kobiet. Sama, przez wiele lat będąc Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu wtargnęłam w męski biznes – co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
Dlaczego zaskoczeniem i dlaczego wtargnęłam?
Przekonana byłam, że marketing to żeńska domena. Większość moich znajomych na stanowiskach marketingowych to były Kobiety. W sprzedaży faktycznie królowali mężczyźni, ale jakoś zupełnie nie zwracałam na to uwagi. Dzięki czemu nie umniejszałam swojej roli i swoich umiejętności. Kolegów handlowców zawsze traktowałam po koleżeńsku. Byłam jedną z nich. Czyli jedną z osób zajmujących się sprzedażą. Po prostu.
W firmie międzynarodowej, w której wówczas pracowałam, większość kolegów piastowało stanowiska marketingowe, o czym początkowo nie wiedziałam. Obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu zobowiązana byłam co najmniej raz na 3 miesiące wziąć udział w ogólnoeuropejskim spotkaniu Dyrektorów mojej firmy ze wszystkich krajów Europy, wówczas to było chyba 26. I jaki przeżyłam szok, jak na pierwszym spotkaniu w którym wzięłam udział... czytaj więcej
Dlaczego właśnie Ty powinieneś otrzymać prezent - Voucher na Inspirujące Rozmowy?
Napisz i weź udział w Biznesowym Spotkaniu Rozwojowym